Toshiba, İklimlendirme Sektörünün “En Cool Markası” Seçildi


Toshiba, pazarlama dünyasının önemli yayınlarından Marketing Türkiye için Roamler Türkiye tarafından bu yıl dördüncüsü yapılan “Cool Markalar Araştırması” sonucunda iklimlendirme sektörünün “En Cool Markası” seçildi. 30’a yakın kategoride, halk jürisi tarafından belirlenen 2018’in en cool markaları, 19 Ekim’de Fairmont Otel’de bu yıl ilki düzenlenen “Cool Gece”de ödüllerine kavuştu.

Türkiye’de iklimlendirme alanındaki faaliyetleri, sektörün lider markalarından Alarko Carrier tarafından yürütülen Toshiba, pazara sunduğu yenilikçi, çevreci ve tasarruflu ürünleriyle tüketicilerin beğenisini topluyor. Toshiba multi sistem klimalardaki ileri teknoloji, optimum performans sunarak, yaşam kalitesini iyileştiriyor.

Araştırmanın Metodolojisi:
Araştırma; Roamler Türkiye tarafından 25 Haziran-10 Ağustos 2018 tarihleri arasında Roamler Türkiye mobil uygulaması üzerinde, crowdsourcing yöntemiyle gerçekleştirildi.
Türkiye temsili 12 bölgeden, yüzde 50 kadın, yüzde 50 erkek 750 Roamler kullanıcısına, kategori bağımsız olarak ve kategori bazında “en cool” buldukları marka soruldu. Tüketiciler en cool buldukları “bir” markayı cevap olarak belirledi.

Toshiba, İklimlendirme Sektörünün “En Cool Markası” Seçildi

Son Haberler

Alarko ve SKD Türkiye’den sürdürülebilir tarım alanında saha analizi: “Tarımda Kadın ve Genç İstihdamının Güçlenmesi” raporu yayımlandı
22.12.2025

Alarko ve SKD Türkiye’den sürdürülebilir tarım alanında saha analizi: “Tarımda Kadın ve Genç İstihdamının Güçlenmesi” raporu yayımlandı

Alarko, İKSV iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Sanata İlk Adım” projesiyle genç nesillerin sanatla büyümesini hedefliyor
22.12.2025

Alarko, İKSV iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Sanata İlk Adım” projesiyle genç nesillerin sanatla büyümesini hedefliyor

Alarko’nun Kadın Girişimciliğini Desteklediği Girişim Öncüleri Programı Hibe Başvuruları Başladı
26.11.2025

Alarko’nun Kadın Girişimciliğini Desteklediği Girişim Öncüleri Programı Hibe Başvuruları Başladı